Söndag!

Hmm vad ska man göra idag då.. Måste nog städa å grejja, sånt där man alltid gör på söndagar antar jag x)
Ska beställa skor också! Inte ofta jag hittar skor haha men är fett orolig över att dom ska försvinna. För igår så fanns det endast storlek 36 och 37 kvar, och nu finns BARA 36 kvar. Är jätte nojjig över att ja kanske inte kommer hinna köpa dom för mamma är inte hemma ännu... Har velat ha sånna skor jätte länge men har lite svårt med att hitta rätt storlek '-.- inte haft pengar osv osv.. Ska ha dessa på vintern också, kanske inte jätte varma men lär inte läcka in vatten iaf :)
Ni får se dom SEEEN :)
 
Haha mycket jag vill köpa alltså.. Har hittat en munkjacka från Adidas jag ska köpa också, å byxor från Rutme (ska egentligen vara två prickar över U:et men jag är efterbliven och vet inte hur man gör.
 
 
Känner mig fett oinspirerad till mitt hår alltså.. har utväxt och inte ens färgat den. Det är något fel på mig... Stört. Vet iaf vad jag ska ha för färg till julen. Nån som vill gissa?
Fick bli denna bild idag, för tycker den är lite inspirerande..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0