Godnatt

Ja efter tjockandet av kina mat och efterätt så tänker jag sova haha :) Usch måndag imorgon men skönt att vi slutar 11, men vi har såååå OTROLIGT tråkiga lektioner entreprenör och matte..
Beställde iaf skorna! Dom försvann ur sortimentet direkt efter jag beställt. Har hänt ibland att jag eller typ Madde beställt nånting å sen står det att det bekräftats och att det är påväg, och sen så några dagar efter så säger dom att varan har tagit slut!? så jag hoppas verkligen inte det blir så denna gång.. då blir jag ledsen i ögat
 
Datan laggade så kunde inte lägga in nån ny bild. Så ni får en som är typ 2 år gammal! Saknar den där tröjan lite btw... Men den är ju i spets så den har börjat "tråda" sig :( kanske går å använda ändå.. kanske ingen som märker? (A)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0