6 månader.

Exakt ett halvår sen som jag började prata med denna underbara person, dom 6 bästa månaderna i mitt liv.
Att ha dig vid min sida gör mig lycklig, att veta att du alltid finns där för mig oavsett om det är mitt i natten eller om jag bara vill prata, någon som jag kan ringa till när jag behöver. Du betyder så oerhört mycket för mig och det hoppas jag att du vet om.
Jag har aldrig träffat någon som förstår mig så bra som du gör och det har hjälpt mig så otroligt mycket, eftersom att du vet om att mitt liv inte alltid är så lätt att leva.
Jag är så glad över att du finns och hur det än blir så hoppas jag att du stannar vid min sida.
Min Himmel
  ♥

 


Kommentarer
Postat av: amanda

YEAH :D

2012-05-14 @ 22:51:11
URL: http://aamaandafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0