Skolavslutning

skriver om torsdagen i ett inlägg efter..

Ja i onsdags var de ju skolavslutning, ÄNTLIGEN säger jag bara ! börjar bli lite nervig över gymnasiumet dock.. Men de lär ju bli kul, får ju hålla på med sånt som ja vill så!
Haha skolavslutningen började iaf 09:45 måste ju säga det att jag kom en halvtimme sent till min egna avslutning, bra skills där Sandra x)
Vi fick diplom och en speciell "utmärkning" Jag fick klassens hemlängtan haha bara för att ja ville gå i Västerleden :) Sen fick vi rosor å sånna saker :)
Eftersom ja inte hade en klänning fick de bli shorts å en topp istället




Kommentarer
Postat av: Emmy

O herre vilken fin blogg och header du har! :)

2012-06-22 @ 02:15:35
URL: http://schylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0