Maddes student <3

Ja gårdagen började väl med att ja gick till skolan i en timme för att få reda på betygen, såg rätt ok ut inga IG'n iaf, men det är svårt att få bra betyg när man är ny i Kunskap, eftersom dom har ett speciellt system där å dom vet inte vad jag gjort i tidigare skolan osv..

Sen åkte jag hem iaf, åkte till sala, sen till Ösby väntade ut Madde, jag fick leka fotograf haha ;-)
Så åkte dom iväg på flaken som ja hann fota lite. Haha men när jag fotar ett annat flak så helt plötsligt hör jag en kille på flaket ropa " KOLLA DET ÄR MADDES LILLASYSTER !!! FYFAN VAD COOLT !!!" haha..
Sen åkte vi å köpte glass då hända en till random sak, står i glasskön och nån kille stod brevid å stirrar på mej och säger " är inte du Maddes syster" ja bah eh jo... haha visste inte alls vem de va O.o



Utspring :)



Madde när hon fått på sig alla blommor osv, snygg pose btw ;-)



Maddes flak :)




Här var dom som ropade haha, här kan ni se när dom fick syn på mig och pekar xD , det var dom längst fram :)

tog massa fler bilder, men det var massa på maddes kompisar osv så ville inte lägga ut bilder om dom inte skulle tycka det var ok

Bloggar mer sen baii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0