Jag saknar dig!

Vaknade typ as tidigt igår, blev försenad till förvaltningshuset där ja skulle hämta nya papper till mitt nya sommarjobb.. Sen blev de jätte stressigt eftersom ja skulle vara vid Arlanda klockan 13:00 för att säga hejdå till mitt ♥
Men iaf så åkte jag klockan tolv så lite sen blev jag men tänkte typ att ja kommer vara framme vid 13:15 men NEJ för det tog år och dar att komma fram. Först tunnelbanan,byta till buss,sen till en annan buss,sen pendel,å sen upptåget '-.- SL är inte bäst på vägbeskrivningar... När ja väl kom fram HALV TRE, så kunde vi bara träffas en halvtimme :( Men det var så värt att jag kom dit, även fast de tog sån tid å komma fram!
Det var lite sorgligt när han var tvungen att åka :/
men vi ses antagligen om en vecka :D
Vägen hem gick sååå mycket fortare tog typ bara en timme :S skulle tagit den vägen från början...

Kom hem sen somnade jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0