Ibland hatar jag killar som spelar fotboll...!

Åh blev så arg! Skulle ju som sagt åka till coop, gick ner till tuben men ja bor ju vid en fotbolls plan.. gick förbi och dom som spelade råka skjuta över bollen så dom bad mig kasta tillbaka den pinsamt nog för jag kom inte över stängslet första gången x) aja gick några meter till den "andra planen" då råka de laget också kasta över bollen som JAG måste hämta. Hade väl inget emot det så men när jag ska hem igen så går jag förbi samma spelare och då skjuter dom bollen över stängslet med FLIT PÅ MIG!! inte vid mig PÅ MIG! GAH '-.- så måste ja hämta bollen igen såklart '-.- morr..



Gammal bild





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, va irriterande :-P Ibland e de inte lätt att vara snygg. kram <3

2012-06-10 @ 01:02:13
URL: http://behrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0