First day at work.

Ja som sagt så sommarjobbar jag på dagis ! :) Det var rätt kul faktiskt, inte så jobbigt som ja förväntade mig :) När barnen skulle ha sov paus, fick ja ta lite rast så jag låg i en Massagestol i 30 minuter, haha fett chill! och det var fett skönt :O haha älskar mina raster :') Perfa för min rygg som jag måste knäcka hela tiden.
Beställde en tröja från Junkyard också, älskar att få paket haha, men hoppas den kommer snart, beställde i storlek L för ville att den skulle vara stor å mysig lixom :) har visat den i bloggen förr men ni får vänta och se.


Den såg ungefär ut såhär, den hade en funktion som lixom "formade" sig efter ens egen kroppstyp när man la sig i den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0