Ingen bloggning igår..

Hann inte blogga igår! Gick upp halv 9 var fett nervös (ni får veta i ett senare inlägg) Sen fixade jag mej och städade. Sen gick jag upp och träffade en person :) Vi gick in på coop ett tag se åkte vi in till gamla stan fast sen gick vi å skulle äta. Då började det spö regna ! O.o asså inte lite utan MASSOR! vi var helt genom blöta och när vi sprang (hade brottom för det var en halv timme kvar tills min bokade tid, och klockan var 2) Såvar det som att springa i en massa stora vattenpölar det var lixom så mycket vatten att det kom in vatten från ovansidan om ni fattar vad ja menar?

Iaf kom fram i tid till gamla stan, var sjuuuukt nervös men det löste sig ! Överlevde ändå ;)
Åkte sen hem och började torka någelunda. Blev hungriga igen så vi beställde snabbmat med hemleverans ! :)
Lite snabbt om gårdagen bara..

Idag blire minigolf med kusinerna :)




Det var btw denna tröja jag beställde från junkyard. Kommer från urban classics.

Kommentarer
Postat av: love&peace

Den tröjan såg himla mysig ut! :)

2012-07-21 @ 20:00:38
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0