Mitt 2011 i bilder. Vinter !

Januari



Januari började med att jag färgade och klippte mitt hår. Jag hade ganska långt hår som gick ned över brösten och frisören klippte det till nyckelbenen '-.- Tur att det växt ut igen.. Vart inte nöjd med färgen heller som var typ ljusbrun och jag ville bli blond.

Februari





Blev trött på det ljusbruna och färgade håret rött igen! Fyllde även 15 i Februari och jag å mina vänner skulle fira mej i västerås men det slutade med att det bara var jag och Amanda som åkte till västerås och gick på bio och köpte en varsin smoothie !

Mars





krisse fyllde 15 år. Jag och min dåvarande pojkvänn Rasmus firade ett år 26 mars :) hände inte så mycket annat under mars..

Kommentarer
Postat av: krisse

Haha ye, förutom att bilden på oss inte är från mars sandrapandra ;) när jag fyllde 15 hade jag redan börjat med hårförlängingen och hade svart hår:) puss saknar dig!<333333333333

2012-01-14 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0