Mitt 2011 i bilder. Sommar

Juni







Skolavslutningen såklart! Jag och Rasmus gjorde även slut dagen efter. Under juni lärde jag känna nya personer bland annat Jesper ! jag och Issa blev väldigt nära vänner i juni och vi gifte oss ! ;)

Juli






Issa färgade mitt hår från svart till lila/röd/brunt ! Några dagar senare tog jag lite foton med min vänn Katie ! :) Tror jag åkte till Norrland i juli också. Jag och Issa åkte ti Power meet i västerås med hennes epa ! ;) Kommer dock inte ihåg om det var juni eller juli xD Vi träffade även lite snyggingar där också ! ;) Jag och Issa hade så jävla kul under hela sommaren ! Träffade massor av nya människor och vi var ute nästan varje kväll/natt ! Bästa sommaren ! :)

Augusti






Jag å Issa körde runt som vanligt. Käkade på max haha ! Sen efter ett tag började jag och Issa bråka.. Men vi blev sams snart där efter! och sen så var vi med i en moppeolycka .. då båda hamnade på sjukhus, Och Issa stackarn bröt typ hela sig :'( Jag började i en ny skola i Spånga och flyttade till Hässelby.. Lägger inte upp bilderna på olyckan då jag inte har dom här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0