Mitt 2011 i bilder. Höst

September




Gick i min kusins skola och det var väl inte jätte kul. Men träffade många nya människor! hade även hunnit färga håret svart i augusti, så i september färgade jag det rött igen!
Var även tsm med en person här, som jag inte tycker de är värt att nämna då de ändå tog slut i November ! ;)

Oktober




Köpte min lilla bebis Theodor ! Och under den här perioden tror jag att jag och mina vänner var hemma hos Oliver och hade de trevligt ! ;) Inga bilder på de dock..

November



hände inget speciellt under November.. Hade dock färgat håret svart igen !
hade lunginflamation under hela november tror jag.

December.





Hände inget kul alls ! Eller jo jag träffade en person ;) Sen hade vi lucia i skolan snaark på den ... Färgade håret från svart till ljusbrun med lite rött i :)
Sen vare januari igen så vi får se hur detta året blir ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0