Godnatt !

Gud så förjävla trött jag är ! har pluggat hela dagen !'-.- gjort tidslinje från 1945-1990 och skrivit om kalla kriget å sånt där... Asså jag har blivit så sjukt shopping sugen på sista tiden ! Undrar vart mina pengar tagit vägen?! okej fast de vet jag ju .. Shoppade för typ 2000 förra månaden Och var det nödvändiga grejjer ? NEJ!? å köpte en dator  (datan vare fan värt dock) oh sen var min mobilräkning as hög (igen) och jag som skulle skärpa mig !? skäms på mej.. blir ju nästan arg på mej själv faktiskt.. Sen så tänker jag såhär varför det allltid blir så att om vi säger att jag ser nåt på rea t.e.x för ca 50 spänn, så tänker jag äsch nä har så dåligt med pengar just nu... Å sen så går jag å köper godis för 60 spänn ?! :S fan tänker jag med ...?



uhu.. Saknar mina vänner :'(

Kommentarer
Postat av: Issa

Tack gumman!<33333

2012-01-30 @ 20:08:51
URL: http://barabelliih.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Fin blogg! :D

2012-02-02 @ 22:29:31
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0