Shopping problem...

hehe som dom flesta vet så har jag ett problem med shopping haha ett såkallt beroende.. har även hört folk som sagt att jag kommer hamna i lyxfällan O.o Jag brukar göra så att efter jag shoppat så brukar jag mosa in alla påsar under en grejj som ja har i mitt rum, haha var nog typ 20 påsar där när ja städade ;) notera också att jag brukar bära ner massa påsar ibland, men ack så är det lika mycket påsar varje gång... '-.- Shoppade ju lite saker i lördags men de orkade ja inte ta kort på.. kanske visar senare i veckan, köpte en grejj på MANGO idag också när jag var med mina kära barndomsvänner som jag typ inte träffat på 4 månader? :O borde bli mer social kanske...




Kände mej så fiiin i min tjockiströja imårrse så var ju tvungen å leka lite med webben.. Haha ne bytte faktiskt kläder innan ja gick ut ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahhaaha sandra vi är lika, när det gäller påsarna. mosar ner dom emellan min garderob och den där äld saken. ligger säkert tusen påsar där XD <33

2012-02-28 @ 22:12:15
URL: http://amandafaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0