Du vet allt redan. Så då borde du inte fråga varför jag blir ledsen. När du redan har svaret.

Har pluggat färdigt matten nu ! Duktig Sandra, eller ja jag hoppade över ett x antal uppgifter haha :) Åh värsta söt en person som jag inte tänker nämna i bloggen var jätte gullig och sa att han kunde bygga en ny hamsterbur till mig ! :') för jag behöver verkligen en som är större och inte har galler (Lite drygt att försöka sova när man hör gallergnagande brevid sig för det låter en del) så det var verkligen jätte snällt! För burar kan ju kosta från 500 till flera tusen O.o Sen så ska ju dom få bebisar om ca 1.5 månader och då ska ja behålla en PUNKT. Så då äre ju också bra med extra burar. Så om någon är intresserad av en guld bebis så hör av er ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0