Dag 3- Mina syskon!

Japp jag har 3 syskon en lillebror Oscar som är 13,lillasyster Wilma som är 4 och storasyster Madde som är 18 :)
Oscar gillar typ att bygga och kolla på sånna där filmer som jag hatar, och typ pratar om saker som man inte fattar ett dug av ^^,
Madde- Hon tror hon vet allt ibland HAHA vilket då inte är sant ;) (inge elakt menat Madde he-he) Annars så tycker hon om djur & natuuuur.
Wilma- Ja hon ska typ ha varje liten grejj hon ser och ska ta tvn fram till klockan 7 så man aldrig får se på tv innan, annars e hon väldigt mycket för rosa och intresserar sig vääldans mycket för mitt smink ! ;)


Utöver det så älskar jag mina kära små syskon ! ( Madde är räknas till "små" i mina ögon...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0