Dag 1

Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta om mig




Ah dom här 10 sakerna råå...

1. Jag är rädd för trappor oh livrädd för spindlar och späckhuggare.
2. öö jag har bott på 5 ställen
3. Jag älskar gosedjur och blommor ( hehe )
4. Jag är shopping beroende och tror oftast jag har mer pengar än vad jag har.
5. Jag tycker om att rita :)
6. Jag har många vänner men ingen som jag litar på till 100 %...
7. Jag är 166 cm
8. Älskar att titta på regnet
9. Ja är blyyyyg.
10.Är otroligt känslig.

Ahapp lite dålig fantasi på vad ja skulle skriva men nöjjjjjj er !

Kommentarer
Postat av: katie

omagaaad vilken diss där :O trodde du lita på mig :'(

2012-02-20 @ 21:43:19
URL: http://kedsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0