Sjuk

Har inte bloggat dom senaste dagarna för jag har känt att jag inte orkat eftersom jag är sjuk fortfarande, men jag gick till skolan i onsdags bara för att ha hkk eftersom det var "sista" chansen, vi gjorde Thaikyckling och nån vanilj (eller nåt) pannacotta (stavning?) med hallonsås. Eftersom ja inte kände någon smak så kan jag inte säga om det var gott eller inte x) men thaikycklingen var så j*vla stark! Vi hade lixom Sambal oelek och nån röd pasta curry eller vad den hette, det gick knappt å äta ! haha..

Sen torsdag så vare nationella i engelska, och det gick SÄMST! hade jätte svårt å koncentrera mig eftersom ja bara satt å snora å hosta hela tiden '-.- stannade inte till hörförståelsen så får väl göra den nån annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0