Ledsen.

ledsen att jag inte bloggat nånting, jobbig vecka! var iaf igår i Barkarby med Sanne på bilträffen, barkarby är igentligen hur nära som helst, men att åka kommunalt är fan inte kul. Åkte hemifrån vid halv 9, mötte upp sanne i Blackeberg sen åkte vi till Barkarby och gick från stationen till Ikea ådedär, mötte upp mitt ♥ där blev så glad eftersom det var så länge sen. Jag å Sanne gick runt ett tag sen så åkte vi hem, kom väl hem vid 1, sen så sov hon här :)

Sen idag så åkte jag iväg till city eftersom ja skulle köpa en grejj som ja vela ha jätte länge men inte haft tid att åka å köpa, MEN ICKE då är den slut! får kolla i kista i veckan om jag hinner. morr... Åkte sen till vällingby och kolla runt hittade lite saker men hade ingen ork att gå å prova osv, satt de får bli en annan dag.



Bild från i somras när jag var med Issa på power meet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0