Torsdag Fredag ?

Många inlägg på rad men skit samma ! hände typ inget speciellt i torsdags förutom skola åsånt, fick vänta på bussen typ as länge när de spöregnade och åskade'-.- Jo juste besökte min gamla skola ett tag å mötte upp Ekii å Filip ! :D Sen fredag då, skolan först sen var jag med Katie,Viktor å Joel, dom tog bilen till Jakobsberg så vi fick åka å möta upp dom där för varken jag eller Katie kunde förklara vägen hem till henne xD Ajah fett nice kväll iaf ! kanske drar till Enköping nästa helg, hoppas på det iaf. <3




Mihihi tog en liiten smygbild ! <3



Sötismissen ! kolla så liten :')


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min min min och bara min goseplutt <3

2012-02-11 @ 21:09:48
URL: http://madeleiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0