Datajävel,Flytt,Nytt,Beställt

Hmm jaaaa jag ska bli bättre på att blogga (a) Jag ska flytta tillbaka till Stockholm i Augusti så då får jag blogga massor så att Rasmus,Krisse,Amanda och alla andra får se vad jag gör på dagarna haha.
Men nu sitter jag iaf och är as ARG på datajäveln för jag skulle beställa en grejj.. ( visar vad när det kommit :)
och då hade jag en rabattkod, MEN DEN FUNKADE INTE! för den ville inte aktiveras för att datan dampade ! och så satte jag på den andra datan men den dampade lika mycket den på samma ställe ! AAH så arg jag vart :@!
Så jag beställde utan rabattkoden vilket var 40 kr dyrare, inte hela världen men ändå :P <3
Köpte en väska förra veckan från Friis & company kan visa den senare när jag tagit kort på den :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0