Olyckan..

Skrev ju som sagt i förrgår att jag å issa skulle in till stan och äta pizza.. men vi borde nog ha åkt hem direkt efter vi ätit för några timmar senare i stan var vi med i en trafikolycka. Vi skulle svänga och så kommer det en bil som vi inte såg som vi frontkrockade med. Jag flög snett över bilen och Issa åt sidan, hjälmarna hade tydligen också flygit av. Jag kommer bara ihåg att jag såg bilen,att jag slog i något å att jag sen satt upp brevid bakdörren, hur jag satte mig upp kommer jag inte ihåg.. Men sen såg jag Issa ligga en bit ifrån mig,jag tror jag ropade på henne.. och dom i bilen kom ut  och våra kompisar hjälpte oss och ringde ambulansen.. Sen åkte vi till sjukhuset. Jag vart inte speciellt skadad utan har bara ont i benen, och en bula på knät annars är det bra. Issa däremot vart väldigt skadad och ska stanna på sjukhuset ett par dagar.. :'( Jag hoppas att hon blir frisk snart.. Jag är jätte orolig för henne..<3



Olyckan..

Kommentarer
Postat av: mandafalk<3

usch gumman, hoppas det är bra med dig och att Issa kryar på sig snart! Älskar er ! <3<3

2011-08-08 @ 16:18:28
URL: http://mmandafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0