Ny header !?

Fett snygg header som fina Amanda gjorde till mig ! mmandafalk.blogg.se besök !:D<3
Hahah Amanda gjorde en skugga runt "kanten" som vi dampade på att jag inte såg den, men de visades att den bara nt syntes på vissa datorer ...'-.- :) Ajah har typ inte hänt något alls idag !? :S typ städat.. Sen skickade jag iväg katie för ett ärende, å sen vart ja skyldig henne 300 spänn för hon köpte en grejj till mig nu eftersom ja har utegångsförbud x) huhu shoppingberoende.. tur att pengarna rullar in om typ en vecka ♥ :D *längtar*




Bild från förra gången ja hade svart hår ;)


Kommentarer
Postat av: katie

Vad gör man inte för dig;)

nu e man pank o har sko brist :o

2011-08-13 @ 16:12:59
URL: http://kedsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0