Västerås

Ja som sagt så var jag i västerås idag. Hade ju tänkt köpa lite grejjer som jag hade sett på Ginas hemsida åså... Men ja måste erkänna att jag vart lite besviken då jag tyckte att kläderna verkade finare på internet.
Ajah men men.. Jag kom inte hem tomhänt iaf ! :)
Ska köpa hårfärg lite senare idag när vi ska åka å handla igen. Han inte köpa det när vi var i västerås.
Ajah kom hem med en kofta och trosor iaf ! :) Haha. Köpte alltså inte koftan som jag visade några inlägg neråt. Ska nog köpa faoundation sen också.. det behövs ! Comviq har jag inhandlat med så nu kan alla smsa med mig igen ! Wiho :)

Ajah får åka till västerås nångång mer i veckan.
Jag ska köpa vantarna från Monki som jag tänkte köpa, men inte han göra :)



Så jävla gosig denna är ! Ska nog köpa en i en mörkare färg med, Snyggare i verkligheten :)
Kommer visa den på någongång. Men inte just nu.
Bild: Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0