Finally !:D

WEY! Idag får ja mina pengar NIIIICE x) jag å katie ska ti västerås på söndag, då MÅSTE jag köpa saker.
Ska köpa hårfärg,comviq, kofta, trosor och "kanske" uggs.. känns ändå lite onödigt med uggs, för jag går lite snett med mina fötter, och när man går med uggs är det jätte många som går "snett" förstår ni vad jag menar?  och eftersom jag går snett i vanliga fall, så behöver jag helst skor som e smala, så att ja inte går ännu mera snett. Okej nu menar jag ju inte riktigt att jag går jätte mycket innåt, det märks inte så mycket om man kollar. Meen så ja e lite tveksam med uggsen därä.. meen vi får se :)



denna kofta ska ja nog ha, vet dock inte vilken färg.
Bild: tagen från Gina




ska som sagt ha denna färg om jag köper uggs !:) dom tycker jag är finast :)
Bild: Google.



Vet inte heller Vilken färg jag ska färga, men detta märket tror jag. Den e ganska dyr (enligt mig) men det är fett bra :)
Bild: Google

Kommentarer
Postat av: katie

inge västerås för mig :(<3

2010-09-25 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0