<3

Måste tacka KrisseSöt för att hon har fixat min blogg så fin ♥:)

Idag var vi hos ungdomsmottagningen dådå xD.. Haha inge speciellt sådär, bara lite information åså, tog lite bilder när vi haft idrott x) Krisse skickar bilder sen (hoppas jag ) ^^, <3

Segt.. att de bara är torsdag imårrn '-.- de ska vara fredag ! eller fast nää usch har prov O.o Suger..

Ajah ska gå å fixa mig nu typ.. har inge bättre för mig, Ska ligga å prata med Rasmus <3


Ska leta efter en rolig bild...



NejMen titta jag hitta en rolig bild ! :)
Krisse får vara med även om hon vill eller inte <3
Haha länge sen ♥
Ni får gissa vem som är vem :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: katie

haha oj va svårt de e o gissa vem du e :P mus ^^<3

2010-09-25 @ 18:10:13
Postat av: krisse

hahaha aaaMG!wtf sandra, kunde du nt hittat en fulare bild på mig?!:o<33

älskar dig ändå sötNöt!

2010-09-28 @ 20:42:06
URL: http://kristinsedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0