Jullov

Jaa, Idag fick vi jullov ! :D fan så skönt :)
iaf dagen började väl typ som vanligt började kvart i 9 blabla... under dagen hade vi typ musiktävling fast vi vann inte haha. Sen hade vi julklappsbyte typ, ah hoppas alla förstår vad ja menar. Man ska typ köpa en present för max 20 kr så ska man byta med varann :) ja fick ett paket med kexchoklad ^^, haha fast de var vissa andra som fick typ tandborste å tandkräm, tops, och en sån här toaspray aktig sak :p Haha tycker ju lite synd om dom men... ^^,
Sen när vi slutat skulle ja å Rasmus ti västerås ! :) fast bussen var typ sen och det var as kallt :O så jag sa ti Rasmus ring mig när du ser bussen komma, så sätter jag mig inne på sjukan så länge. För vi hade typ ringt den här tanten på UL och hon sa att den skulle komma om en kvart. Sen när jag sitter där inne så ska ja ta på mig tjockare strumpor, åså springer Anders och säger att bussen är där nere haha ja bah börjar springa med bara en sko på foten och den andra håller Anders i. Busschaffisen var inte så glad på mig tror jag haha :) han hade tydligen skällt lite på Rasmus heh..
ajah vi var inte så länge i västerås, men Rasmus köpte en julklapp ti mig ! :) jag fick en röd jetset klocka ^^, Som e aaas fiiin <3
så nu har vi typ likadana fast hans e grön å inte har stenar på sig :)




våra klockor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0