Godnatt typ

Har inte haft tid att blogga på senaste. Har känt mig ganska stressad osv :)  typ förra veckan eller nå var ja på stan med Issa hitta typ ett linne, å ett läppglans som lukta polkagris !:D *favorit* Fanns typ även mint,choklad,melon osv. Var på skansen näre var Midsommar, de var mysigt :) Har även träffat masas folk under dom här en/två veckorna så de har vart kul :) ska väl nt göra ngt imårrn tror jag, men på tisdag ska ja ti stan med Krisse å på onsdag ska ja kanske ti västerås, sen bliire väl å åka ti sthlm på torsdag såatteee :) måste färga håret också..'-.-
HAHA jo måste ju berätta också när vi var på skansen, där de är lotter osv så fanns de en fiskedamm och då hängde lite priser ut typ så man kunde se, och då fanns de en isbjörn som ja jätte gärna ville ha (L) och sen gick Christian fram och mutade fiskedammen HAHAHA och gissa vad?! Jag fick min isbjörn !:D <3




Läppglansen :)

Kommentarer
Postat av: katie

meh muta då vann du ju inte den på riktigt hhaha ;)

2011-06-27 @ 23:47:19
URL: http://kedsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0