Torsdag,Fredag (L) & Lördag

Längesen man blogga haha wupsie.. :)
Aja meen tänkte skriva lite om dom senaste dagarna.

Torsdags: Var jag i västerås med Rasmus, Kid och Kines haha de var kul, vi körde hyrkart och jah förlorade haha Rasmus varva mig 3 gånger och Kid 2 gånger:P haha men orättvist ju, för Rasmus har kört gokart sen han var 5 alltså har han kört i ca 10 år, och Kid har kört massa gånger också, och ja har bara kört fem gånger haaha :P aja men Rasmus sa att ja var duktig ändå x)

Fredags: Då var jag på tivolit med Issa,Oskar,Rasmus,Kid,Anders,Kines och nån Simon (hoppas ja nt glömde nån nu) aja men de var ganska kul, de var ingen marknad då som ja hade förväntat mig :( men vi gick upp till tivolit ett tag och sen åkte vi upp till donken å sen satt vi utanför ÖoB ett tag sen åkte ja å Rasmus hem.
Men senare så åkte vi ut med Kid,Johan,Oskar,Anders å Simon och grillade ett tag i typ en skog :) de va mysigt (L)

Lördags: Vaknade hemma hos Rasmus 09:50, skulle iväg och jobba på Sallad & sånt klockan 11 så jag blev lite stressad, men ja hann iaf i tid :) jobbade till ca 14:15 sen gick ja på marknad med Kines,Oskar,Kid,Johan,Anders,Simon,Rasmus,Moa,Krisse,Carro, och Moas kompis de var också skojj :) men man vart lite rastlös då och då. Hittade ingenting ja ville köpa :): Åkte bussen hem 18:37 ^^.

Bilder från i Fredags (L)










Kommentarer
Postat av: sundström

sweet dagar:D men du glömde kines på lördag haha<333333333333

2011-04-23 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0